پارتیشن اداری:
کاربرد اصلی پارتیشن های اداری جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این صورت می توان براحتی و در کمترین زمان ممکن ساختمان را باب میل خود تقسیم بندی نمود. داشتن اتاق مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند به بالا بردن راندمان کاری شرکت کمک کند. با ایجاد اتاقهای مجزا , کارکنان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا کرده و برای مرتب کردن آن , دسته بندی اسناد و مدارک و ... تلاش بیشتری می کنند. از سوی دیگر با تفکیک اتاقها از یکدیگر , کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اتمام کار نیز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان ساختمان اداری را به صورت شناور و دلخواه خود تقسیم بندی کرد.
تماس:
همراه : حسن زاده 09120289570
Site: www.PartitionCo.ir
Telegram Channel: @CHoobkabinpartition
Telegram and Whatsapp: 09120289570